Skip to content
Octombrie 11, 2010 / brightie

Instrucţiuni de utilizare CeDeLe

Neliniştitu’ , Mădălina, Realdo şi anume în ordinea în care v-am citat, am plăcerea de a vă informa că urmează să propuneţi volumele de lecturat în lunile friguroase ce va să vină peste noi. Ordinea e cea în care aţi aderat la CeDeLe, numa’ că Alpha o fost precoce şi a sărit rândul. Ce să-i faci, aşa e în tenis, unii munceşte, alţii citeşte.
Caz că încă nu e limpede ce se împlântă.
1. Alegi cartea şi data până la care trebuie dată gata.
2. Ne dai şi nouă de ştire, respectiv te loghezi pe CeDele şi publici, ca să dăm iama în librării / bibliotecile cunoscuţilor.
NU UITA Pinguieşte restul lecturiştilor – vezi blogroll – să ne asigurăm că nu rămân necitiţi.

4. Când expiră termenul, te înfiinţezi aici şi publici una bucată pseudo/recenzie, aşteptând cu răsuflarea pe idle aplauze şi temenele.
5. Noi năvălim care cu roşii, care cu frişcă, care cu boi să-ţi explicăm că de fapt şi prin urmare din cauză că despre oarecare chestie tu nu înţelegi că ăla nu era tat’su era Batman ş.a.m.d.
6. Tu te superi şi plăteşti un hacker să ne pulverizeze bloagele în nebuloasa globosferei.
7. Nu te superi, că eşti de treabă şi înţelept şi frumos etc.
8. Clar, nu?
Din dragoste pentru limba strămoşească, v-aş ruga să-i acceptaţi şi folosiţi cu sârg diacriticele în articolele publicate, ca fara ele fiti atenti ce cheala si nasparlie iaste. Dacă nu se poate şi nu se poate, n-o fi foc… Mulţămesc precipitat pentru atenţie.

P.S. Nume de utilizator & parola vor sosi degrabă pe mail.😉

11 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Neliniştitu' / Oct 11 2010 14:45

    Toate ca toate, da’ aşa m-ai nimerit cu punctu’ 6, de numa’-numa’!
    Mersi frumos, on va parler verz soon!🙂

  2. Neliniştitu' / Oct 11 2010 15:03

    Ah, uitasem că, înainte de toate, trebe să mă dregi cu spamul. Apoi mai vorbim. :))))

    • clubul / Oct 12 2010 06:14

      Apai cum pacatele mele sa te dreg, wordpresu’ nu ti piace, ce sa fac io biata de mine homo atehnicus care sunt?

  3. Mădălina / Oct 11 2010 15:48

    Mulţumesc de reamintirea că sunt prin clubul ăsta frumos şi înţelept şi de treabă etc.

    Unde anunţ cartea ? Pe blogul meu? Şi apoi recenzia o publici tu aici? Te rog, dă-mi detalii pe tema asta.

    Un titlu am deja în minte şi-mi aştept rândul cuminte🙂

  4. boghi / Oct 12 2010 06:00

    Madalina, propunerea o faci aici. Tot aici publici si parerea ta despre cartea propusa. Cine propune cartea are si onoarea de a-si da cu parerea despre ea intr-un articol aici. O sa primesti un cont de autor pe blog si vei putea sa scrii propriile articole aici. Asteptam titlu tau, dupa cel propus de Adrian (Nelinistitu’) si dupa ce el va publica recenzia cartii propuse de el. Bine ai venit🙂

    • clubul / Oct 12 2010 06:11

      Mada,

      Ti-am raspuns si eu – modificand instructiunile🙂.

      Clubul catre clubul,

      Voi trimite detaliile de logare la tata lumea ce-o confirmat, mi se pare ca treaba cu invitatia e mai complicata.

      Pax vobiscum!

      Brightie.

  5. Yuki / Oct 12 2010 17:49

    hehhe, io nu vazui cine semneaza postarea, dar in timp ce citeam ma gandeam’ asta-i scrisa de brightie’🙂

  6. Yuki / Oct 12 2010 17:50

    btw, io ma vreau trecuta ‘ndevedual in blogroll ca am blogul meu!😛

  7. Yuki / Oct 13 2010 16:21

    multam🙂

Trackbacks

  1. La coadă la CeDeLe « Clubul de lectură

Lasă un răspuns

