Skip to content
Februarie 5, 2011 / brightie

de topit seri îngheţate de februarie

Dacă tot i-am propus lui Sorin să citească “Un dulce miros de moarte” de Guillermo Arriaga şi mi-am amintit de ea… I-o cumpărasem lui frate-miu acum vreo doi ani, parcă. N-am apucat să mă văd cu el o vreme şi atunci mi-am zis că n-o fi nicio dramă dac-o citesc eu prima. Mă simţeam totuşi jenată, aiurea, ca şi cum mă spălam cu periuţa de dinţi a altuia. Îmi dau seama acum ce copil inhibat sunt adeseori. Şi care era problema? Nu era ca şi cum aş fi putut s-o deteriorez sau uzez cumva, făcând asta.

E una dintre cărţile mele de suflet şi mi-am promis s-o recitesc imediat ce-am ajuns la ultima pagină. O dată pentru că m-a făcut să-mi doresc să cunosc mai bine ţara aceasta fascinantă a renegaţilor, Mehico, a doua oară pentru că-şi spune povestea de parcă ţi-ar grava-o cu cerneală în carne. Recomandată evident amatorilor de tatuaje fără spirit de aventură.😀

Termen de plată, dragi lecturişti, mărţisorul. E-o carte pe care-o mănânci pe pâine.

Bon appetite!🙂

6 comentarii

Lasă un comentariu
  1. cățelul alpha / Feb 5 2011 11:28

    Am citit-o anu’ trecut! Foarte tare.

  2. boghi / Feb 5 2011 21:57

    eu mai am vreo 50 de pagini cu tobosarul, de mi-e si rusine deja🙂
    dar recuperam, recuperam si ne punem pe treaba. de ce vorbesc la plural?🙂

    • brightie / Feb 6 2011 09:46

      apai o vrea si alter ego-ul matale sa ceteasca😀

    • realdo81 / Feb 8 2011 18:05

      Boghi, si io citesc destul de lent dar daca n-ai terminat nici acum Toba, inseamna ca tu citesti varianta in germana. Sa te pui fain-frumos sa ne scrii si un referat despre ea🙂 Hi-hi-hi

  3. boghi / Feb 9 2011 17:20

    in germana veche. foarte veche🙂

Lasă un răspuns

