Skip to content
Iulie 23, 2011 / boghi

La sud de graniţă, la vest de soare

Am citit-o la sud de continent, la apus de soare, scuzaţi prozaismul, pe o plajă din Spania, iar când am terminat ultima pagină, m-am uitat bine în jur pentru a-mi fixa bine în minte detaliile acelui moment. O poveste scrisă atât de frumos, care mi-a adus aminte cât de norocos sunt că pot să trăiesc în direct propria-mi poveste de iubire.

Nu vreau să-i fac recenzie, ci doar să împărtăşesc cu voi un moment plăcut şi să transmit o recomandare mai departe. O vară frumoasă în continuare.

Mersi Brightie.

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. brightie / Iul 29 2011 16:29

    ah, de nada🙂 ma bucur ca ti-a placut…. intre timp eu am contagiat un numar rezonabil de frati romani cu „que hora eeees???!!😀

  2. boghi / Aug 1 2011 10:14

    urmeaza si Padurea Norvegiana recmandata de Andre intr-un comentariu de pe aici. donde esta la biblioteca?😉

Lasă un răspuns

