Skip to content
Septembrie 8, 2011 / boghi

1 an

Azi se împlineşte un an de când s-au scris primele rânduri. Sens în care vă propun să sărbătorim în spiritul clubului de lectură, recomandând fiecare o carte unui alt membru la alegere. Ar fi minunat să ne amestecăm puţin, încercând să recomandăm celor pe care îi cunoaştem mai puţin. Să vedem ce iese. Eu recomand Intermitenţele morţii, Saramago, lui Yuki.

Propunerile se pot face în comentarii sau, dacă aveţi nevoie să vă motivaţi recomandarea pe multe rânduri, într-un post separat. La mulţi ani!

11 comentarii

Lasă un comentariu
  1. alpha / Sep 8 2011 09:17

    Eu îi propun lui Brightie „Harta și Teritoriul” de Houellebecq. Pentru că pot.🙂

  2. Andre / Sep 8 2011 20:51

    In trecere doar sa va spun la mai multi ani si la cat mai multe carti.

  3. boghi / Sep 9 2011 07:38

    Mulţumim! Nu propui şi o carte?

  4. brightie / Sep 14 2011 15:25

    ah, ce tare! cine le are cu cifrele, le are!😀 La multi ani!

    Propun Madalinei „Omoara-ma” de Ana Maria Sandu (nu-i nici pe departe ce ar sugera titlul).
    (Multam Alpha, I’ll get to it, numa’ ca mai are un pic de asteptat. Pentru ca vreau. :D)

  5. brightie / Sep 22 2011 14:44

    sunt cuminte, mi-am luat harta. si teritoriul.

  6. Yuki / Sep 26 2011 19:28

    multam, dar eu am citit deja ” Intermitentele mortii”, tot in editia de ai pus-o tu:)
    eu iti recomand ” O suta de ani de zile la portile Orientului ”🙂

  7. boghi / Sep 29 2011 11:13

    Ok, mersi, revin dupa ce o citesc. Ma gandeam eu ca ti-am dat ceva prea „usor”🙂

  8. yukiame / Sep 30 2011 06:10

    hehe:))

  9. alina / Noi 17 2012 21:22

    si eu recomand tuturor celor care nu au citito padurea spanzuratilor.

  10. alina / Noi 17 2012 21:24

    si mai recomand castelul vulturilor

Lasă un răspuns

