Skip to content
Noiembrie 27, 2011 / clubul

confesiuni adiacent lecturistice

Relatia mea cu cartea s-a schimbat de un an incoace. De la ‘a book freak’ am ajuns un fel de book friend: adica nu mai intru in panica daca n-am o carte in geanta de fiecare data cand ies pe usa si nici nu ma mai panichez ca am terminat ceva si nu stiu ce carte sa incep. Am in continuare cate o carte pe raft, inceputa sau nu, dar e acolo. Citesc mai putin decat la Bucuresti, dar si acolo citeam mai putin decat in facultate, so I guess it’s just life. Daca anul trecut am plans in sinea mea cand a inceput Kilipirim,Gaudeamus, iar Gaudeamus de vara, si eu n-am fost la niciunul, daca duceam dorul Carturestilor, acum m-am mai linistit si ma plimb printer carti online.

 

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. brightie / Noi 28 2011 09:29

    hi tech gets us all…

  2. boghi / Noi 28 2011 23:54

    Ce, s-a mutat clubul din Bucuresti?

  3. alpha / Noi 30 2011 14:32

    A emigrat?

  4. yukiame / Noi 30 2011 19:27

    nu, my mistake. treb sa ma loghez cu ‘yuki’, dar m-am logat cu clubul😛

Lasă un răspuns

