Skip to content
Octombrie 22, 2013 / boghi

Ai toată viaţa înainte | Romain Gary

momoA trecut atâta vreme de când am citit cartea asta, că aproape am uitat cam tot ce se întâmplă în ea. Noroc că eu nu povestesc pe aici ce se întâmplă efectiv în carte. Şi în general a trecut mult timp de când nu am mai scris nimic pe aici. Şi nu e de lene de citit, e şi de lene de scris. Aşa, să revin. Cartea e faină. E cu râs şi cu plâns. Plânsul e d’ăla cu strâns buzele şi mijit ochii, nu hohote şi sughiţuri. Râsul e cu ridicat uşor din cap şi clătinat în sus şi jos, nu lătrat şi alte cele, că nu-i revelion ’84. Na, acum e clar cum e cartea, nu?

Dar chiar e faină. Subiect decent, poveste bine spusă, foarte ok ca proporţionare, personaje prezentate aşa cum trebuie (oare înţelege cineva la ce mă refer când debitez toate astea?). Şi e şi scurtă, ceea ce este un mare atuu în epoca metroului. Nu că am avea metrou în Timişoara, dar avem tren care, cu escală la Roşiori, te duce la Alexandria unde există un frumos festival de teatru, Ideo Ideis pe numele lui, în timpul căruia am citit eu cartea asta (în caz că vă întrebaţi de ce vorbesc despre Alexandria în postul unei cărţi a cărei acţiune se întâmplă la Paris). Cred că la Paris.

Oricum, un lucru e clar: o să-l iubiţi pe Momo (cred că Momo). Ei, cine e Momo, citiţi cartea şi o să aflaţi. Ce, vreţi să vă spun chiar tot?

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. ellaswritingattempts / Iul 30 2014 14:06

    O am și eu și am cam evitat-o. Cred că o pun mai sus pe listă…😉

    • clubul / Aug 1 2014 15:58

      sa vii pe aici sa ne spui cum a fost🙂

      • ellaswritingattempts / Aug 6 2014 08:37

        O să vin.😉

  2. clubul / Ian 14 2015 13:10

    om serios🙂

Lasă un răspuns

