Skip to content
Iulie 21, 2014 / clubul

Cimitirul | Teleşpan

Cimitirul-Telespan1Mi-am propus să scriu o recenzie demnă de calitatea acestei cărţi, sens în care vă spun din capul locului că am râs de m-am căcat pe mine citind-o. NU este o carte pentru pudibonzi şi nici pentru homofobi. De fapt, pentru homofobi ar fi, poate îşi revin folosind terapia prin expunere. Pentru că se expune la greu. Trebuie să poţi vedea literatura de pule, aşa cum trebuie să poţi vedea pădurea de copaci. Altfel eşti mâncat şi ai ratat poate cea mai faină carte din literatura românească a ultimilor ani.

Cimitirul este o carte a unei generaţii şi iată cum vorbesc eu ca un om mare. Dar serios acum, e o carte care demască toţi visătorii, toţi ăştia care suntem acum de 30 de ani şi ne-am făcut educaţia sexuală după 12 noaptea pe posturile TV nemţeşti, având grijă să nu intre ai noştri în cameră, toţi ăştia care suntem inteligenţi până dăm de o dietă care îţi promite că odată încheiată poţi mânca gogoşi în continuare toată viaţaşi toţi ăştia care le înghiţim.

Şi mai mult decât orice este o carte la care râzi. Mult, sincer, cu poftă. Are o poveste, simplă, dar are, are şi final. E ce trebuie. Luaţi-o, citiţi-o, vorbiţi despre ea prietenilor. Este o carte care ne învaţă, care ne face mai deştepţi, mai buni, mai oameni şi care, mai presus de toate acestea, ne menţine vie speranţa de a câştiga la loto.

 

 

Lasă un răspuns

